Reykjavik, 23 juni - 24 juni 2019

24 juni 2019 - Reykjavík, IJsland

De campervan pickup zou in Reykjavik zijn. Omdat we laat aan zouden komen wilden we eerst maar even in een hotel omdan de volgende dag te beginnen.

Wat ik niet besefte was dat Keflavik (airport) en Reykjavik op 1 uur rijden van elkaar aflagen. De pickup werd dus niet in t hotel gedaan. Aangezien ik een hotel had geboekt zonder annuleren optie, waren we dus aangewezen op een luchthaven shuttle heen-en-weer. Tja. Ging wel soepel. We werden bijna voor t hotel afgezet.

Nou ja Reykjavik dan maar even verkend gisteren. Niet echt een mooie plaats. Terugweg langs t water teruggelopen naar t hotel. Dat bleek 2 x zo ver. Puf puf.

Foto's van de kerk genomen een van de highlights hier.

Er zat een vrouw orgel te spelen, maar dat was zo'n oorverkrachtende belevenis dat we letterlijk de kerk uitvluchtten.

Ik zal t jullie dan ook niet aandoen om de klanken van het videootje hier op te laden.

De weersvoorspellingen: koud, regen en zo blijft t volgens t weerkanaal de hele week.

Dus geen zonfoto's helaas.

We gaan wel gewoon onze route volgen.

See ya later.

1. Dick en Marga:
    24 juni 2019
    Lieve Lin en Kim,
    Ook wij volgen jullie reis en ik weet zeker dat het een mooie reis wordt ondanks dat het weer niet zo mee zit. Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie volgende berichtje.
    Liefs Dick en Marga
  2. Jo:
    25 juni 2019
    Oke niet vlotjes maar wel soepel. Oorverkrachtend .....kan me er dan wel wat bij voorstellen. Zoals Jan zingt onder de douche😂😂😂😂 Have fun even without sun.