Bergen Flesland

23 juni 2019 - Bergen, Noorwegen

Gisteren vertrokken we van huis. Het is 5.5 uur rijden vanaf Nordfjordeid in Sogn og Fjordane naar Bergen airport.

Omdat Kim haar kamertje heeft opgezegd eind mei waren we aangewezen op een hotel.

Ik dacht omdat we toch vakantie hebben, het enige hotel met zwembad en sauna te nemen. Thon hotel Flesland dus.

Gisteren eerst lekker warm gegeten bij Ikea en toen op jacht naar een gratis parkeerplaats. We hebben vlakbij Kim’s oude adresje geparkeerd. Alleen wat lager zodat we op de terugweg niet 15 minuten naar boven hoeven te klunen met de koffers.

Vervolgens met de trikken (tram) naar t hotel.

Lekker gezwommen daarna heerlijk. Na al dat autorijden.

We hebben een reisplan opgesteld op de kamer en lekker slapen erna.

Helaas geen uitslapen🙄.

Er zitten een groep Koreanen in ons hotel en wij hebben ons raam boven de hotelingang. Die gasten stonden zowel ‘s- avonds laat als dus ook vroeg luidruchtig (gut hoe schreef ik dat nu 😂).... te rochelen, keihard te praten en lachen en op de grond te spugen.

Dus.....vroeg wakker....

Nou ja ik dan... Kim meurt overal doorheen.

We kunnen rustig aandoen want vliegtuig gaat pas 15.40.