Bergen Flesland

23 juni 2019 - Bergen, Noorwegen

Gisteren vertrokken we van huis. Het is 5.5 uur rijden vanaf Nordfjordeid in Sogn og Fjordane naar Bergen airport.

Omdat Kim haar kamertje heeft opgezegd eind mei waren we aangewezen op een hotel.

Ik dacht omdat we toch vakantie hebben, het enige hotel met zwembad en sauna te nemen. Thon hotel Flesland dus.

Gisteren eerst lekker warm gegeten bij Ikea en toen op jacht naar een gratis parkeerplaats. We hebben vlakbij Kim’s oude adresje geparkeerd. Alleen wat lager zodat we op de terugweg niet 15 minuten naar boven hoeven te klunen met de koffers.

Vervolgens met de trikken (tram) naar t hotel.

Lekker gezwommen daarna heerlijk. Na al dat autorijden.

We hebben een reisplan opgesteld op de kamer en lekker slapen erna.

Helaas geen uitslapen🙄.

Er zitten een groep Koreanen in ons hotel en wij hebben ons raam boven de hotelingang. Die gasten stonden zowel ‘s- avonds laat als dus ook vroeg luidruchtig (gut hoe schreef ik dat nu 😂).... te rochelen, keihard te praten en lachen en op de grond te spugen.

Dus.....vroeg wakker....

Nou ja ik dan... Kim meurt overal doorheen.

We kunnen rustig aandoen want vliegtuig gaat pas 15.40.

1. Safila:
    23 juni 2019
    Goedemorgen lieve Linda en Kim, heel veel plezier op jullie avontuur!
    Lieve groetjes
  2. Linda:
    Dank jullie wel. Leuk zo dat volgen 😊
  3. Fred:
    Lieve Linda en Kim, ik ga jullie met veel belangstelling volgen 😘
  4. Thea:
    23 juni 2019
    Goede vlucht en een mooie tijd samen.
  5. Jo:
    23 juni 2019
    Ohoh die Koreanen toch, wij zijn hier ook regelmatig vroeg wakker. Spanjaarden praten ook niet echt zachtjes hahaha. Lekker zwembad zeg. Ga heerlijk genieten en laat ons het mooie IJsland ook maar zien. Goede reis🥰
  6. Rina Pistoor:
    Goede reis Linda en Kim, ik blijf jullie volgen
  7. Monique:
    goedemorgen saampjes

ik vind het heel geweldig om jullie bij de reis te volgen..............ik kijk ernaar uit.

groet
    moontje
    xxx
  8. Linda Kroezen:
    24 juni 2019
    Heel veel plezier verder samen. Ik volg jullie graag. Lieve groetjes Linda.