Fam Schouten

173
Video’s:

Over ons

De blogschrijver, moi-même, is de matriarch van de familie. Linda.

Zowel Roy als ik zijn gek op reizen. Inmiddels hebben we onze dochter ook aangestoken met dit virus. Zij wil echter niet naar de “onderontwikkelde landen zonder hygiënische wc’s reizen” hahaha.

Onze zoon, Yannick, is niet zo reislustig.

Hij is liever bij vrienden en in Noorwegen. Maar is ook graag bij ons.

Over China is in 2016 een reisblog gemaakt, maar die is afgedrukt en ik wil graag opnieuw beginnen.

Over onze reis

IJsland dus in juni. 50% van de familie reist. Roy vond t “te koud” daar en Yannick wilde niet mee.

Kim wilde wel graag mee, en aangezien ik geysers op mijn lijst heb staan, wordt t dus een weekje IJsland.

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

België, Bolivia, China, Curaçao, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Haïti, IJsland, Indonesië, Israël, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.